vrijdag 28 januari 2011

Abacadabra 96 voor nichtje

Na de 2 abc96-jurkjes voor mijn dochters, had ik nog niet genoeg van dit model. Daarom heb ik hem nu ook voor mijn nichtje gemaakt in maat 104. Deze keer van een heel donkerblauwe babyrib en twee aqua katoentjes. Het blijft een genot om er aan te werken. Het bovenstuk met de elastiek in de tussennaden geeft zo'n leuk effect.

Nadeel van het naaien voor een nichtje is dat het even duurt voordat je je creatie op je model kunt zien. Ik ben erg benieuwd of hij gaat passen.

1 opmerking:

  1. Ik vind het een erg leukje jurkje geworden. Mooi dat donker blauw met dat frisse blauw gecombineerd. Helmaal mijn kleurtjes al denkt mijn dochter daar totaal anders over. Het zal je nicht vast erg leuk staan.

    Groetjes,

    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen