woensdag 2 februari 2011

Helaas, beetje strak

Het jurkje voor mijn nichtje uit mijn vorige blogbericht, bleek helaas te strak, vooral onder de oksels. Mijn nichtje kwam er bijna niet in of uit. Omdat ik bang was dat ze hem niet zo graag aan zou willen als ie te strak is, besloot ik hem wijder te maken. Ik heb een soort lange driehoeken gemaakt onder de oksels waardoor ik de jurk op het cruciale punt wat ruimte kon geven, zonder dat het heel erg opvalt. Gelukkig was de basiskleur van de jurk erg donker waardoor deze driehoeken nauwelijks opvallen. Volgens mijn oma, die mij ooit naaien heeft geleerd, had ik het keurig gedaan :)

Vandaag kreeg ik het prettige berichtje van mijn zus dat hij nu perfect ziet, met foto, waar ik dat zelf ook kon zien. Ik ben tevreden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten